Projecten (4) |
Top | Instituut | Publicaties | Projecten |
- Maatschappelijke Kosten-batenanalyse van het Sigmaplan, meer
- Ontwikkelingsmogelijkheden voor de scheepvaart op de kleine waterwegen in Vlaanderen, meer
- Opstelling van een landbouweffectenrapport op planniveau van het Sigmaplan, meer
- Opstelling van een landbouweffectenrapport van het Vlaamse onderdeel van het natuurontwikkelingsplan Schelde-Estuarium, meer
|
Publicaties (15) |
Top | Instituut | Publicaties | Projecten |
Rapporten (13) [show] |
- Debisschop, K.; Gauderis, J.; Lyen, K.; Notteboom, T.; Siemonsma, H.; Vernimmen, B. (2007). Markt- en concurrentieanalyse. Verkenning maritieme toegang Kanaal Gent-Terneuzen. How-to Advisory nv/ITMMA/mtbs: Antwerpen. 163 + bijlage pp., meer
- Gauderis, J.; van der Hoest, A.; Luisman, F.; Schot, R.; Volgers, M. (2007). Scheepvaarteconomische studie Kanaal Gent-Terneuzen: eindrapport. mtbs: Rotterdam. [diff. pag.] pp., meer
- Bozuwa, J.; Gauderis, J. (2005). Vervoerstromen in de Rijn-Schelde Delta (RSD). Koppelingsmogelijkheden grensoverschrijdende verkeers- en vervoerstromen. Ecorys/Resource Analysis: Rotterdam. 36 + bijlagen pp., meer
- Bulckaen, D.; De Nocker, L.; Gauderis, J. (2005). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: syntheserapport. Versie 1.0. Waterwegen en Zeekanaal NV. Afdeling Zeeschelde: Antwerpen. VI, 33 + 5 p. Appendices pp., meer
- Couderé, K.; Vincke, J.; Nachtergaele, L.; Van den Bergh, E.; Dauwe, W.; Bulckaen, D.; Gauderis, J. (2005). Geactualiseerd Sigmaplan voor veiligheid en natuurlijkheid in het bekken van de Zeeschelde: synthesenota. Waterwegen & Zeekanaal NV: Antwerpen. II, 74 pp., meer
- Gauderis, J. (2005). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: deelopdracht 2. Effecten op de bosbouw (populierenteelt). Versie 2.1. Projectconsortium MKBA Sigmaplan. Resource Analysis: Antwerpen. II, 9 pp., meer
- Gauderis, J. (2005). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: overzicht van rapporten - Leeswijzer. Versie 1.1. Projectconsortium MKBA Sigmaplan. Resource Analysis: Antwerpen. 5 pp., meer
- Dierckx, J. (2004). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: deelopdracht 2. Effecten op de landbouw. 1.1. Waterwegen en Zeekanaal NV. Afdeling Zeeschelde: Antwerpen. II, 13 + bijlagen pp., meer
- Gauderis, J. (2004). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: deelopdracht 2. Recreatiewaarde van de Oosterweel-stormvloedkering. Versie 1.0. Projectconsortium MKBA Sigmaplan. Resource Analysis: Antwerpen. II, 7 pp., meer
- Scheltjens, T.; Vande Wiele, T. (2004). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenAnalyse: deelopdracht 2. Effecten op de scheepvaart. Versie 1.2. Projectconsortium MKBA Sigmaplan. Resource Analysis: Antwerpen. II, 19 + appendices pp., meer
- Gauderis, J.; Ruijgrok, E.; Wauters, E. (2003). Sigmaplan. Maatschappelijke KostenBatenanalyse. Deelopdracht 2. Startnota. Versie 1.0. Projectconsortium MKBA Sigmaplan. Resource Analysis: Antwerpen. VI, 34 + appendices pp., meer
- Mourits, L.; de Boer, M.; Gauderis, J.; ten Thij, F.; Zanting, H.A. (2000). Situatieschets korte termijn Schelde-estuarium: een schetsmatig beeld ter voorbereiding van de langetermijnvisie: vastgesteld door de technische schelde commissie in haar vergadering van 14 januari 2000. Resource Analysis: Delft. i, 17 + bijlagen pp., meer
- Roos, H.; Witlox, F.; Gauderis, J. (2000). Langetermijnvisie Schelde-estuarium; Second opinion economische onderzoek. Projectbureau LTV: Delft. 9 pp., meer
|
Overige publicaties (2) [show] |
- De Nocker, L.; Broekx, S.; Liekens, I.; Bulckaen, D.; Smets, S.; Gauderis, J.; Dauwe, W.; Brebbia, C.A.; Popov, V. (2006). Cost-benefit analysis to select the optimal flood protection strategy along the Scheldt. Risk analysis v: simulation and hazard mitigation 91: 271-277. https://dx.doi.org/10.2495/RISK060261, meer
- Smets, S.; Broekx, S.; De Nocker, L.; Liekens, I.; Gauderis, J.; Dauwe, W. (2006). Onzekerheden bij de maatschappelijke kosten-baten analyse voor de actualisatie van het Sigmaplan en aanbevelingen voor verfijning van de beschikbare methodes. Water: Tijdschrift over Integraal Waterbeleid 25: 27-32, meer
|
|