Overslaan en naar de inhoud gaan
Publicaties | Personen | Instituten | Projecten
[ meld een fout in dit record ]mandje (0): toevoegen | toon Print deze pagina

Kanaal Gent - Terneuzen: risico-analyse schepen 265 m. Rapport 1: vergelijkend fysisch en mathematisch modelonderzoek. Deel 2: figuren autopilot simulaties
Claeyssens, P.; Laforce, E.; Wens, F. (1995). Kanaal Gent - Terneuzen: risico-analyse schepen 265 m. Rapport 1: vergelijkend fysisch en mathematisch modelonderzoek. Deel 2: figuren autopilot simulaties. WL Rapporten, 515_2-1. Vlaams Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. 107 p. fig. pp.
Deel van: WL Rapporten. Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. , meer

Beschikbaar in  Auteurs 
Documenttype: Projectrapport

Trefwoorden
    Bulk carriers
    Harbours and waterways > Manoeuvring behaviour > Bank effects
    Harbours and waterways > Safety  > Risk analysis
    Model studies
    Motion > Atmospheric motion > Winds
    Physical modelling
    Real time
    Regression models
    Risk analysis
    Simulation
    Simulations
    Water > Shallow water
    België, Kanaal Gent - Terneuzen [Marine Regions]; Nederland, Kanaal Gent - Terneuzen
    Brak water
Author keywords
    Fast time simulations; Fast time simulaties

Contactgegevens

Opdrachtgever: Havenbedrijf Gent GAB, meer


Auteurs  Top 
  • Claeyssens, P.
  • Laforce, E., meer
  • Wens, F., meer

Alle informatie in het Integrated Marine Information System (IMIS) valt onder het VLIZ Privacy beleid Top | Auteurs