Overslaan en naar de inhoud gaan
Publicaties | Personen | Instituten | Projecten
[ meld een fout in dit record ]mandje (0): toevoegen | toon Print deze pagina

Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 3
International Marine and Dredging Consultants (1988). Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 3. Dredging International: [s.l.]. 50 + fig., bijlag. pp.

Beschikbaar in  Auteur 

Trefwoorden
    Dredging
    Models > Mathematical models
    Sedimentation
    Simulation
    Topographic features > Channels > Navigational channels
    België, Zeeschelde, Haven van Antwerpen, Kallosluis [Marine Regions]
    Brak water

Contactgegevens

Contact: Dredging, Environmental & Marine Engineering NV; Dredging International NV (DI), meer


Auteur  Top 
  • International Marine and Dredging Consultants, meer

Abstract
    Het voorliggend rapport is het eindverslag van de studie betreffende de aanslibbing in de toegangsgeul naar de Kallosluis.
    Deze studie werd uitgevoerd in opdracht van Dredging International N.V., met als doel het optimaliseren van de agitatiebaggerwerken, toegepast op de toegangsgeul tot de zeesluis van Kallo met behulp van simulaties op een mathematisch model. Dit rapport bestaat uit drie delen, gebundeld in 2 volumes.
    Deel 1 bevat een volledige beschrijving van het onderzoek en de eindconclusies. In deel 2 worden suggesties geformuleerd voor verder onderzoek (volume 1). Deel 3 tenslotte bevat de volledige omschrijving van het mathematisch model dat werd opgesteld om sedimentatie te simuleren (volume 2).
    De verslagen van de uitgevoerde metingen zijn terug te vinden in de interim• rapporten 1 t.e.m. 3.

Alle informatie in het Integrated Marine Information System (IMIS) valt onder het VLIZ Privacy beleid Top | Auteur